Gnäll.

[ 2008-08-30 ][ 12:30:02 ]



Hejsan hej sötingar!
Jag måste verkligen sätta igång med att svara på alla era kommentarer, och jag ber om ursäkt för att ni har fått vänta så otroligt länge på svar =S Vet inte riktigt vad som har hänt. Visserligen har jag haft ganska så fullt upp och när jag inte haft det så har jag bara velat ligga ned och vila lite... Sen är det lite som jag skrev förut att jag inte riktigt gillar att blogga från min laptop, och jag har ingen aning om varför. Så jag väntar till jag kommer hem, och när jag kommer hem så är det annat jag ska göra och så är jag oftast trött.

Jädrar så gnälligt det var idag då ;)

Nåja jag ska strax sätta igång med att besvara era kommentarer =P


Kommentarer
Angela Angy Emanuelsson

Saknar dig gumman:D

liene

Man kan ju inte sitta vid bloggen hela tiden. Man kan ju ta nåra lugna perioder då och då.

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag:)

2008-08-30 @ 14:51:39
Hemsida: http://lienes.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...