Stor puss till er!

[ 2008-08-20 ][ 15:45:09 ]



Några av alla underbara/roliga kommentarer jag får:

Visst är det fantastisk att man kan bli glad bara av att läsa en blogg ?
Du gör ett jätte bra jobb med din blogg. Det tycker jag verkligen. Men dte har jag sagt innan så... ska inte bli långrandig


ha ha ha du får så himla roliga kommentarer! Jag vill klaga till din mamma o Pappa för du blev så snygg ;OP


Jag tycker det är roligt när du skriver om dig själv .) Det är så personligt och sprudlande. Så är ju designen urtjusig förstås och drar liksom åt sig läsare. "Amen, detta ser fräsch ut... ska nog bloggkolla lite"
Så är du ju en supersnäll tjej som ger andra chansen att komma fram, som gästbloggeriet t.ex. Du är generös, omtänksam och intressant helt enkelt !


du är bäst som fan! Lätt


gud vad duktig du är!


Åh baby, jag älskar dina tävlingar :)
och jag har saknat dig från mest aktiva listan!


Förstår ni varför jag smälter när jag läser dem? =)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...