Morning.

[ 2008-08-01 ][ 07:48:11 ]



Oh, men underbart så pigg jag känner mig! =D Eller inte. Är lika trött och plufsig idag med =S Vetisjutton hur jag ska lära mig sova utan alla sjuka drömmar som jag har. Ingen dog inatt som tur var, men då drömmer jag en massa annat sjukt istället. Underbart.

Det är så typiskt att det ska regna heeeela helgen, bara för att jag tänkte vara ledig =( Har ju inte hunnit med att bada och sola någonting när det varit så varmt och nu lär väl sommaren vara slut bara för det.
Det är tur att Tan Can burken finns så jag kan fejka en bränna iaf ;)

Nu måste jag sluta svamla och fixa mig till jobbet.

Ha en underbar dag sötingar!



Hoppsan, tänkte be er rösta på mig i Breeze tävlingen, men den är tydligen redan avslutad! =) Så nu är det bara att hålla tummarna att jag är en av dem som vinner =P

Kommentarer
CityGirl

Vi får hålla tummarna. Jag skickade in alla bidragen idag till Frozza så får se vem de väljer.

Niki

Åh jag har också en massa sjuka drömmar nuförtiden!! Usch usch jag drömde att min bästis dog och att alla glömde henne utom jag och blablabla... Sen drömde jag att min KILLkompis blev gravid. Inte klokt asså!

2008-08-01 @ 08:26:41
Hemsida: http://nikuws.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...