Morning =)

[ 2008-08-19 ][ 08:27:05 ]



Får hoppas Blogg.se inte krånglar idag då så jag kan lägga upp någon gästbloggare, har ju några stycken att beta av =)

Lite läskigt igår, när jag hade min kund 15-19 (tog ur löshår, klippte och färgade) så sa hon att hon tyckte det luktade brandrök, vi tänkte inte mer på det och halv 1 i natt hade Polisen fått larm om att det brann i Mora, det huset brann ned till grunden. =S Lotta, du kanske hade en liten föraning..?

Ikväll ska jag till kiropraktorn igen och knakas ut lite igen, det ska blir skönt. Iaf efteråt för under tiden är det banne mig inte skönt för fem öre =S Tis-lör efter jag var där sist var fruktansvärda, det släppte loss så mycket i min rygg så jag fick rulla ur sängen på mornarna för att ens kunna ta mig upp haha. =S

Kommentarer
Lotta

va? oj...ja du vet jag känner på mig vissa saker ;)

iaf när det gäller låtar på radion hihi och vad folk ska säga så jag är lite sån haha ;). men tråkigt att det brann! :( usch... kram

Angelica

jaa .. det är bara jobbigt .. men du vad kul att du har så många premunerare :D jag har 18 haha man har ju ingen aning om vilka det är :D

2008-08-19 @ 14:43:05
Hemsida: http://angelicajarleros.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...