Läsarfråga fortsättning.

[ 2008-08-02 ][ 18:07:36 ]



Fråga:
Lotta om Lägarfråga.:

Tack för ditt svar! Tyvärr blir dt lite svårt o spola ur rören eftersom dt är i dt kommunala vattnet dt är klor. Men vad är glashår? Torrt? Låter som dt skulle va nåt fint men....Tips på bra produkter? Vad har du tonat/färgat ditt hår med för färg?

Svar:

När jag skrev spola ur rören så menade jag att du skulle spola ett tag innan du börjar tvätta håret. Karaktäristiskt för glashår är att det är mycket svårfärgat, men det går att få i princip hur långt som helst, det har mycket lång livscykel och är slitstarkt. Det kan även vara
elastiskt. Glashår är ganska vanligt förekommande i nacken, medan det är mycket sällsynt -men det förekommer- att en persons huvud enbart är beklätt med glashår.
Eftersom jag håller på mycket med System Professional så tycker jag såklart att de är mycket bra.

Jag har färgat mitt hår med Wellas frisörfärger: 9/3, 9/16 + 8/71 =)



Lotta om Läsarfråga fortsättning.:

haha, du menar så :) Är blondin vettu. Hehe. Tack för tipsen! Du verkar vara en mkt professionell frisör. Kanske får göra ett besök hos dig? :)

Maria: Tack =) Du är så välkommen så! Klicka på loggan Hairdesign by Magenta i menyn så kommer du till min hemsida där du hittar alla kontaktuppgifter du behöver.

Kommentarer
Lotta

haha, du menar så :) Är blondin vettu. Hehe. Tack för tipsen! Du verkar vara en mkt professionell frisör. Kanske får göra ett besök hos dig? :)

2008-08-02 @ 18:14:20
Lotta

Kom på en till fråga. Haha. Hoppas dt är lugnt? Jag har funderat på vad som är bäst. Toning el färgning? Om man har blont hår o tonar det ljusbrunt tex. Går det då att få dt blont igen genom att bara tvätta håret el blir det dassigt trots att det är toning? Färg växer ju ut men kan oxå bli dassigt. Kom på att jag nog skrev att dt var klor i vattnet, men det är kalk också. Blir håret uttorkat av dt? Nu blev dt mer än en fråga. Hehe. Ha en bra kväll! :)

2008-08-02 @ 20:53:20
Eva Larue

Nice security code. Does it work?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...