Heeeeejsan hej! =D

[ 2008-08-24 ][ 12:34:55 ]



Tjaaaaa snygglosar! =)
Har haft full rulle i helgen så jag har tyvärr inte haft tid att sitta här och blogga eller svarar på era frågor. 
Igår jobbade jag på förmiddagen, hem och andades lite, gick över till syster på 1 års kalas, stannade kvar när alla andra åkte hem så fixade syster mat så vi käkade gott och drack lite vin. Sen spelade vi När och Fjärran innan det var dags att gå hem (vid 00.30 =S). Tiden går fort när man har roligt! =) Och idag har jag bara legat kvar i sängen, läst och käkat godis och dragit mig, underbart skönt! Så nu är det dags för "frukost" haha ;) Men man måste få ha sådana här dagar också eller hur? =)

Vad har ni sysslar med hela helgen? =P

Kommentarer
Alexandra

Det har regnat som fasikens här, så det har bara blivit till att mysa här hemma :)

Louise

Haha ja precis, man akn ju nästan kalla dom för otrogna ;)

2008-08-24 @ 13:51:19
Hemsida: http://louiselonning.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...