Wow!

[ 2008-04-29 ][ 10:45:12 ]



Telia kan tydligen klara biffen på 15 minuter när de andra bara kan klara det på 2-3 veckor.
Jag har suttit i telefon och försökt skaffa abonnemang sen 9 i morse, men det är ett jäkla krångel för de kunde inte hitta telefonledningen, så till slut ringde jag Telia eftersom de ändå har lite större koll och "makt" än de andra bolagen.
Det visade sig att den förra tjejen som haft salong där inte har tagit bort sitt abonnemang??  Jag tog över salongen för en månad sen och hon har fortfarande inte tagit bort telefon..? Inte så konstigt att de inte hittade något eftersom hon fortfarande ockuperar linjen. Hon och jag har haft några duster och jag måste faktiskt säga att den människan inte är allt för bright...

Kommentarer
Catty

stackarn.. hur är din dag annars :) ?

Catty

oh vad jobbigt.. jo, med tanke på omständigheterna efter inbrottet så är det väl okej.. vad har du för planer idag :) ?

2008-04-29 @ 11:14:24
Hemsida: http://catty.blogg.se
Bragemari

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2008-09-11 @ 10:55:54
Hemsida: http://bragemari.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...