Tomt det var då!

[ 2007-09-07 ][ 18:53:10 ]



Det har varit lite kalt med inlägg i bloggen den här veckan. Jag har sovit i Falun några nätter och jag inte tillgång till internet där, och när jag kommer hem så har inte vårt internet fungerat så där jättenbra om man säger så.
Men nuuuu, nuuu så ska jag uppdatera lite =)

I veckan har vi hållit på med mycket roligt, det känns som att vi har lagt in en högre växel.
Vi har gjort: Läggning, skägg, kunder, stylat barn och ännu mer läggning =)
Vi hade läggningsmodell idag och det känns verkligen som att jag börjar få ett riktigt bra grepp om det! Vem vet, jag kanske till och med kommer behärska allt det andra rätt okej också och klara gesällen? =) *hoppas*
I morgon ska jag assistera på en bruduppsättning, det ska bli riktigt roligt! Sen vet jag inte riktigt vad som händer, känner att jag behöver ta det lite lugnt iaf. Är så SJUKT trött!

Just nu har jag varken tid eller ork att hjälpa till med bloggar, jag återkommer när jag kan igen.

Kommentarer
Jess

Läggning?? Hehe, ja, jag ska försöka göra mitt bästa! Lovar! Klart att du klarar gesällen! Inga problem! Du är ju bäst! :) Krami



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...