Vattengympa.

[ 2007-11-20 ][ 07:09:29 ]



Jag sitter och försöker vakna till, ska på vattengympa klockan 8.
Det ska bli grymt skönt att bada, men jag kommer vara sliten som sjutton resten av dagen haha =)
Ibland känner jag att det borde banne mig var förbjudet att träna så tidigt efetrsom kroppen inte har vaknat riktigt, fast samtidigt så är det ju också så himla skönt!

Jag drömde en hel massa i natt ( som vanligt)
Men i natt så skulle jag och Jessica till Mallorca, vi var i Stockholm och flyget skulle gå 17.50 och innan vi skulle dit så stack Jessica iväg till en kompis (fråga mig inte varför haha), sen helt plötsligt växlade drömmen och jag var hemma i Mora och skulle hämta en barndomskompis till resan, Karin, men när jag kommer dit och ska hämta henne så jobbar hon och har inte ens sagt till på jobbet att hon skulle gå tidigare eftersom hon skulle utomlands!? Efter att varit förbannad och stressad på henne ett tag så lyckades jag få iväg henne från jobbet. klockan är då 16.00 och jag säger till henne att hur fan ska vi hinna?? Det tar nästan 3½ timme till Stockholm och flyget går 17.50. Sen växlade drömmen igen och denna gång är jag i Stockholm, UTAN Karin, och väntar på att Jessica ska komma hem så kunde komma iväg til flyget. Ringer henne och hennes kompis som hon skulle träffa hade fortfarande inte dykt upp så jag sa till henne att du får du banne mig se till att pallra dig hem så vi kan dra! Klockan är 17.00 och vi ska ta oss till Arlanda.
Jessica kom hem, och vi slängde ned det sista av packningen.
Sen ringer klockan.
Så i natt har jag stressat nog för en hel livstid ;) Haha
Drömmar är så sjukt ologiska.. =)

Nu ska jag göra mig lite te och ett ägg, riktig frukost får det bli efteråt.
image236


Kommentarer
Anonym

Idag finns nog inte ordet R E S P E K T längre tyvärr. Det är sorgligt att vi lever i en sådan värld.

Jess

Minns du inte Trasan? (Tarzan??) Simba förstår jag att du inte mins för han e ny ;)

2007-11-20 @ 08:37:30
Hemsida: http://princessjess.blogg.se
Erik Loose

Hahaha vattengympa?! Har aldrig någonsin sett någon under 65 utöva den aktiviteten!:)

2007-11-20 @ 13:06:11
Hemsida: http://erikloose.blogg.se
Kajsa

Jaaaa... eh. Det där med att träna tidigt på mrogonen är inte min grej heller. Jag har förvisso ännu inte gått upp ur sängen idag. Hm. Och klockan är 13.15 :)

2007-11-20 @ 13:16:23
Hemsida: http://aenigma.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...