Nu börjar packningen inför Tunisien!

[ 2007-06-22 ][ 14:05:20 ]



Nu ska jag sätta igång med att börja packa till Tunisien!
Jag måste börja redan nu, 19 dagar innan för i morgon drar jag till Sthlm och blir borta i 2 veckor, kommer hem sent på fredagen den 6 juli, dop den 7 juli för min brorson och sen tillbaka till Sthlm igen efter dopet för några dagars praktik innan vi drar till Tunisien den 11 juli!
PUH!

Gode gud vilken upptagen kvinna jag är haha ;)

Ikväll blir det hem till mamma och fira midsommar. Blir tyvärr bara jag, Robert, mamma och Hans-Erik för syster med famlij är i Danmark, bror har precis kommit hem från sjukhuset och vill vara med sin familj i Uppsala och lillebror bangade för han ska vara hos Fia. Till och med mormor bangade detta år, hon ska fira med sina vänner. =)

Bilder från hotellet och lite andra ställen i Tunisien.
Behöver jag säga att jag LÄNGTAR? ;)



Kommentarer
Jess

Jag längtar jah med! Massa massa massa! Snart kommer du hihi

Anonym

på bilden på första sidan, den bilden som är högst upp t vänster ser du ut som Anne Heche, hon i "Men in Trees" du vet:
http://www.fxnetworks.com/press/shows/niptuck/season3/source/126.jpg

2007-06-23 @ 14:50:37
Hemsida: http://www.missh.tjejsajten.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...