Jag har hamnat i göra-armband-av-pärlor-mani!

[ 2007-06-30 ][ 19:07:23 ]



Detta är vad jag har setat och pillat med på igår och idag efter att jag varit på salongen =P

image97
1. Ett halsband som jag har gjort till min systerdotter. Hon ska ha den på sin lilla kusin Leos dop. Gjord på vita och genomskinliga pärlor. =)
2. Turkosa och genomskinliga glaspärlor.
3. gula pärlor med genomskinliga gula glas pärlor emellan.
4. Ett armband jag gjorde till Jessica.
5. Ett brunt armband av genomskinliga glaspärlor till mig själv ;)
6. Ett gult/grönt/rosa av genomskinliga glaspärlor armband till mig själv ;)
7. Ett armband av genomskinliga små pärlor till Jessica.

Kommentarer
jess

så fina så =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...