Måndag

[ 2012-07-16 ][ 11:48:51 ]



Jag jobbade min sista dag i fredags och jag måste säga att det kändes lite konstigt att inte gå till jobbet idag.
Men och andra sidan så kanske jag får lite ork att fixa det sista som, i mitt tycke, behöver fixas innan bebis bestämmer sig för att anlända. =)
 
De är så söta på jobbet, jag fick en mycket fascinerande blomma innan jag gick hem i fredags, en Fallskärmsblomma! Jag har aldrig sett något liknande! Har du?
 
 
Nu ska jag försöka orka ta tag i alla jobbiga måsten (typ rensa upp i tvättstugan så vi får plats med skötbädd och sådana saker). Blä.
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

Vinn presentkort inne hos Edeal.se och köp dig en automatisk såsvisp, kanske en sufplatta eller zumba ? :) Allt du behöver göra är att gilla på facebook så är du med i dragningen!

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-presentkort-hos-edealse.html

Fler tävlingar hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...