Knepigt vaggad?

[ 2009-09-21 ][ 13:17:33 ]



Jag känner mig knepig inombords idag.
Känner mig nästan.. Nervös? Fast ändå inte på något vis. Det pirrar i kroppen, men det känns inte som att det är på något bra vis.
Jo jag knepigt vaggad, jag vet!


[edit]

Har identifierat känslan. Jag känner mig helt enkelt anti idag, har ingen ork eller lust att göra något.




Jag känner mig smått dum i huvudet var det gäller husdrömmar. Kikar runt på Hemnet flera gånger om dagen för att hitta huset med stort H, men blir varje gång besviken för att de inte motsvarar mina förväntningar. Det känns som att jag alltid hittar fel på dem, antingen är de för sunkiga och äckliga, läget är inte bra, gården är inte tillräckligt stor - för stor - för konstig, prismässigt inte bra osv.
Och motsvarar de något så när mina förväntningar så motsvarar de inte Roberts haha. =)
Fler än jag som går i hustankar/drömmar och som är lika schizo som jag?


Kommentarer
Sandra

Du är INTE ensam. Jag är absolut inte omöjlig utan kan se möjligheterna med ett "sunkigt" hus, bara man kan fixa till det, men oftast så ligger de fel, är fel planlösning (som inte går att ändra) osv. osv...

Vi har ändå lagt bud på 4 drömhus men någon annan har knipit dem för oss så även om du hittar huset med stort H så gäller det att inte ge sig och vara beredd att betala :-) Men när du minst anar det kanske det dyker upp! Lycka till!

jess

jorå.. här han du en schizo till ;O)

2009-09-21 @ 22:50:47
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...