Spökåldern.

[ 2009-10-31 ][ 18:13:38 ]





Vår vackra Atlas 7 månader
Foto: Robert

Snacka om att Robert valde helt fel dag att lämna mig själv med Atlas och Bella för att gå på hockey. =S
Speciellt då de är inne i "spökåldern" och just idag ser de verkligen spöken överallt haha. Jag var ut med dem nyss och herregud så de skällde med raggen rest eftersom de såg en massa konstiga människor ute.
Allt och alla har helt plötsligt förvandlats till hiskeliga monster som kommer äta upp oss alla.
Så nu är mina händer så där lagomt söndermosade efter att ha hållit två starka 7 månaders schäfrars koppel virade runt händerna. 
Stackarna, haha, de är rädda annars för saker och ting och idag är det ju en massa människor ute med slängkappor, konstiga masker osv.

Det värsta med spökåldern känner jag är att när de skäller, för Atlas har verkligen ett djup och starkt skall, för tänk om den stackaren de skäller på blir rädd? =S Det blir ju inte direkt bättre av att de är två och att de är stora schäfrar. Jag vill ju inte att människorna här runt omkring ska bli rädd för Atlas bara för att han ser spöken överallt. Jag menar, han skäller på allt från påsar till människor.
Det är som att vara ute och gå med ett vandrande inbrottslarm. Ytterst pinsamt!

Nejhej, nu ska jag nog lägga mig i sängen med lite gotta och kolla på True Blood säsong 1 & 2. =P

[update]

Åh, ja så bra! =S Nu är ungarna på området här och kör med trick or treat, tror ni de skäller mindre nu...? Åh nej för nu är ju det läskiga på deras territorium. Blä för Halloween när man har unghund/unghundar. =S

Kommentarer
Peter Borg

Vilken sötnos.. Klart att han ska visa dom där hemskingarna som knackar på dörren att dom lär sticka snabbt!!

2009-10-31 @ 19:08:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...