Gratis massage tack!

[ 2009-11-12 ][ 19:03:32 ]



Jisses... Tror jag skulle behöva gå till massör/naprapat. =S
Jag känner att jag har en låsning i bröstryggen som gör att jag känner mig helt öm och kraftlös i nederdelen av ryggen så jag la mig på magen och bad Robert knäcka mig lite. Sagt och gjort, han la händerna på ryggen och när jag andades ut så tryckte han ned händerna.
Det gjorde så fruktansvärt ont att tårarna rann! =S Med knakade, det gjorde det, det vibrerade i hela huvudet på mig.
Tror han blev lite förskräckt när jag satte mig upp och va helt tårögd. ;)

Ja herregud, tro när jag ska få råd att gå till en massör/naprapat då? =S Någon som har lust att sponsra? ;)

[Update]

Anonym om
Gratis massage tack!:

Men, Maria. Jag e väl inte så dyr ;P Kom nu!

Svar: Kanske inte, men jag har 30,43 kr på mitt konto så joooo, just nu är du för dyr =)

Kommentarer
yasmine modell & blivande mamma

tack men de är syrran på den bilden hehe allt bra annars? kraaam

Anonym

Men, Maria. Jag e väl inte så dyr ;P Kom nu!

2009-11-12 @ 19:54:04
Sandra

Jag har med låsningar i rygg och nacke och jag håller med om att det inte är speciellt skönt! :S Har fått några övningar av sjukgymnast tidigare som jag brukar göra vid behov. Hoppas det blir bättre! En förhoppningsvis sista check: kan du läsa texten i min blogg nu då? (nu bara MÅSTE det gå) hehe..

2009-11-12 @ 22:42:58
Hemsida: http://lifeofzaroo.blogg.se/
Wysteriia

Jag vill också ha gratis massage!

2009-11-12 @ 22:43:25
Hemsida: http://wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...