Glögg glögg glögg i stora lass! =P

[ 2009-11-14 ][ 20:30:41 ]



Nyss hemkommen från mamma, och vi stannade till på Ica Maxi där jag passade på att handla lite glögg! Jag älskar glögg, det är så oerhört gott. =)
Nu blev det två nya smaker (för mig i alla fall) Kiviks äppelglögg med smak av kanel och vanilj och Tindra Rosé.
Någon som har lust att ha en liten glöggtestar kväll? ;)



Förra året var en av mina stora favoriter hjortronglöggen *mums*. Jag har nog till och med kvar en flaska eller två. =)

Vilken är din favoritglögg?

Kommentarer
★ Blue Velvet ★

Vi sitter precis och drocker av glöggen Tindra, och den va faktiskt god!

Julia

Var dem goda :D ?

2009-11-16 @ 23:59:51
Hemsida: http://juliaexanimo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...