Vi är med i Mora Tidningen! =D

[ 2009-03-30 ][ 08:04:36 ]



Jag har så sjukt ont i huvudet idag. Först blev jag väckt inatt av att jag fick mess från Sofia och sen har jag drömt S J U K T mycket, och så vaknade jag 7 i morse av ett mess igen.
Messet i morse var från syster där hon berättade att vi var med i Mora Tidningen på en stor bild hahaha. Så nu har vi varit med i Dala Demokraten i lördags och i Mora Tidningen idag och Annonsbladet förra veckan, inte illa jobbat på en vecka!
GAAAAH! Man ser verkligen ut som crap på tidningarnas bilder haha! =D Men det bjussar jag på, man kan inte alltid vara snygg, eller hur? ;)

Jag hoppas att även ni kikar in på vår
webbutik, för nu har vi lagt upp en del nyheter och vi har även lite REA plagg!
Först till kvarnen ;)

Här är lite bilder från modevisningen i fredags:









Så vad tycker ni? =) Visst var modellerna superfina i kläderna?

Den randiga tröjan hittar du HÄR.
De slitna jeansen hittar du HÄR.
Den slitna jeanskjolen hittar du HÄR.
Den söta giraff t-shirten hittar du HÄR.
Den otroligt söta t-shirten med rosetten hittar du HÄR.
Den cerisa tröjan hittar du HÄR.
Den blommiga klänningen hittar du HÄR.
Söta linnet med döskallar hittar du HÄR och HÄR.
Den lilla svarta klänningen hittar du HÄR.
Den ljusgula chiffongblusen hittar du HÄR.
Den söta spetsblusen hittar du HÄR.
Den fina silvergrå klänningen hittar du HÄR.
Coola och snygga Vogue kimonon hittar du HÄR.
Den snygga sjalen hittar du HÄR.
Den vackra balklänningen hittar du HÄR.

Kommentarer
Petra

Lycka till med ditt nya projekt!

Hilea

haha... ja då förstår hon nog inte mycke utav min kommentar;) haha. Ja då förstår jag att det känns dumt mot din bror, men ska inte han med?

2009-03-30 @ 13:15:17
Hemsida: http://hileasoltun.blogg.se/
Elin

Skoj med lite bilder därifrån :) Går det bra med försäljningen då? :P Hoppas! kram

2009-03-30 @ 15:34:42
Hemsida: http://ellee.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...