Suck. Pust. Stön.

[ 2009-03-19 ][ 06:36:42 ]



Guuuuuu....
Jag är inte skapt att gå upp så här tidigt =S (iaf inte när jag är van att gå upp 8)
Om en halvtimme måste jag bege mig till Leksand och gå på handledarutbildning.
Behöver jag ens säga att jag inte alls är sugen på att sitta och köra bil så här tidigt, eller så långt? ;)

Ju äldre jag blir, desto otrevligare har jag märkt att jag tycker det är med ljud och stoj på morgonen, helst ska man inte prata med mig (eller prata runt mig) innan 10. Själv säger jag knappt ett ljud (utom för att svara på älsklings dumheter då eftersom han inte ger sig förrän han får ett svar, vad det nu finns att svara på) själv innan 10. Testa på att kombinera det med en sambo som sjunger, pratar strunt och håller på på mornarna. Det är så jag blir galen ibland.;)

Nu måste jag fixa mig om jag ska hinna.

Suck. Pust. Stön.

Kommentarer
Ann

Jag går alltid upp den här tiden på dygnet :)

FRiDA

Jag känner igen det där med stoj och stim på morgonen. Min Anders är helt jäkla sakjo på morgonen. Hoppas, studsar, pratar massor och kittlar mig hela tiden! Själv muttrar jag bara och vill lägga mig i soffan och somna om. Haha! =)

2009-03-19 @ 23:48:20
Hemsida: http://lillafridas.blogg.se/
Hilea

Du har fått dela en utmärkelse från mig då du redan fått den av min kusin Marika:)



http://hileasoltun.blogg.se/2009/march/utmarkelse.html#comment

2009-03-20 @ 17:54:15
Hemsida: http://hileasoltun.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...