Shopping & hemmaspa

[ 2009-01-23 ][ 18:40:15 ]



Jag vet att jag lät väldigt negativ i mitt förra inlägg, men faktum är att jag känner så. Idag känner jag dock mer hopp och jag har lite planer på hur jag ska få allt att fungera så att jag kan ha kvar min älskade salong och mina älskade kunder.
Jag hoppas bara att mina planer fungerar =S
Jag vet inte om ni vet det, men nu har jag klippkort på
salongen, var 10e klippning gratis.

Jag och hjärtat kom hit till Sthlm igår kväll och idag har jag och Jessica fixat med en massa på datorn samt varit nere på centrumet och shoppat. Jag hade ju faktiskt 700kr på H&M som jag fick via gratisbio att bränna, så det var så roligt så! =D Det blev lite nya träningskläder (behövs om man ska komma igång och träna, alltid roligare då), en underbar rosa bh och två snygga oversized tees.

Hoppas ni sötisar får en helt underbar fredagskväll, för det ska jag och Jessica ha!
Vi ska ha lite hemmaspa med ansiktsbehandligar på varandra osv =) Underbart.

Kommentarer
Alexandra

Vad härligt det låter med hemmaspa :D

Nathalie

Hej! Jag har en fråga om mitt hår :P Jag tvättar håret ca. 2-3 gånger i veckan. Men ist. för att använda balsam så anväder jag Wella hårinpackning efter varje shamponering. Är det bra, eller ska jag använda balsam ist. ?

2009-01-24 @ 14:17:16
Hemsida: http://nathaliesilen.blogg.se/
Elin

Mysigt med shoppping och hemmaspa :D

2009-01-24 @ 15:13:59
Hemsida: http://ellee.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...