Rubrik?

[ 2009-02-08 ][ 13:13:26 ]



Nu håller jag på med tvätthögen från helvetet igen. Har redan tvättat hela två maskiner, och fler står på tur.
Visst är det skoj att läsa om mina tvättvanor? ;)

Åh jag ser så himla mycket fint på nätet som jag skulle vilja ha, men har jag råd?  Neeej..
Det är totalt värdelöst att det är rea tamejfan överallt.
Man hör alltid att man blir inte lyckligare av pengar, men nog sjutton skulle pengar underlätta livet så att man kanske kan unna sig lite här i livet och slippa vända på varenda krona för att få räkningarna gå ihop.
Så det så.

;)

Kommentarer
Jennie

Det är då inte kul att tvätta :P

Johanna

Urs tvär tråkigt att tvätta juh, brukar alltid samla på mig så mycket tvätt det bara går, då man ska tvätta blir det typ en hel dag :S Måste börja tvätta mer ofta så man slipper så mycket skit :s urs.. Hoppas allt är bra!

2009-02-08 @ 21:12:11
Hemsida: http://haltbananskal.blogg.se/
Amanda

Vad fint du har fått det här inne! ^^

2009-02-10 @ 08:34:47
Hemsida: http://creyla.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...