Hell night 2.

[ 2009-04-16 ][ 08:12:10 ]



I natt har det varit en till helvetesnatt, fast denna gången var det Gizmos fel från början.
Först vaknade jag 2 av att jag fick ett sms, sen kl 4 började Gizmo jama hysteriskt och skulle ut och efter det så kunde jag inte somna igen hur trött jag än var. 45 minuter senare satte Wilma igång med att klösa på möbler, springa över sänger, ja ni vet så där djävulskt... Så jag kanske har sovit totalt en halvtimme sen klockan 4 i natt? Behöver jag ens beskriva mina påsar under ögonen idag? ;)

Förresten, den lilla stunden jag sov så blev jag jagad av både vildsvin och björn. Låter som en rofylld natt, eller hur? ;)

Nu ska jag hoppa i duschen, sen jag lyxa till det med att ta bilen till jobbet! =D
Det har inte jag gjort sen typ i somras..?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...