13 grader varmt!

[ 2009-04-02 ][ 19:01:55 ]



Vilken fantastisk dag det är idag!
Fast klockan är 19.00 så är det ändå 13 grader varmt, i skuggan! =D Sånt här gör mig på sånt himla gott humör, I love sol och värme.

Dagen idag har varit riktigt skön, jag fyllde på lite extra hår på tjejen som gjorde hårförlängning här om dagen och och så har jag gjort en hårförtjockning. Efter det så har jag enbart agerat handledare åt Sophie.

Jag är så absorberad av vad som sker i mitt liv så jag alldeles glömmer bort er!  *ego AB*
Vad sysslar ni med om dagarna..?

Kommentarer
Agnieszka

bor i nyköping.... det är ju en bit....

Lotta

hihi yes det har jag! ;)

Ultraljudet är i morgon så jag hoppas det går bra! :)

Skriver nog om det sen :)

Hur går det med Shimmer då? Ni ska inte börja ta in mamma kläder? ;)

Kram

2009-04-02 @ 19:22:36
Hemsida: http://liz83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...