God morgon!

[ 2008-10-05 ][ 11:25:05 ]



Fast jag sov så länge (10.30) så känner jag mig ändå trött i kroppen och det svider i ögonen. Men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på allt som har hänt under de senaste veckorna.

Tänkte jag ska gå och käka min übergoda frukost nu, te utan mjölk och hårdbröd, yes oh så exklusivt. Så kan det gå när man inte hunnit med att handla hem. =S
Sen blir det att åka till salongen och fixa lite samtidigt som H-E installerar uttag till Sofia, ska bli skönt att slippa alla dessa sladdar som ligger kors och tvärs i köket i salongen =S 

Vi fick se lite bilder igår från dagen, och jag kan säga att det ser mycket bra ut ;)

Jag vet att det är mycket snack om salongen just nu, men ni får helt enkelt tåla det.

Så, vad ska ni hitta på denna söndag? =)

Kommentarer
Alexandra

INag roligheter alls...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...