Att vakna gråtandes är aldrig kul...

[ 2008-10-08 ][ 08:21:21 ]



Då har jag vaknat gråtandes... igen.
Varför kan jag aldrig få sova utan att drömma så galet mycket, och så hemsk? Detta gör mig alldeles utmattad.
Så just nu har jag en huvudvärk som inte är av denna värld, är sjukt trött och vill bara allmänt gräva ned mig i sängen igen och sova en stund till för att försöka bli normal igen.

Vilken jobbig början på dagen....

Edit:
Tydligen var betydelsen på drömmen bra iaf.
Gråt: Drömmer du att du gråter kommer det hånda något som gör dig extatisk av lycka.
Bestulen, bli: drömmer du att du blir bestulen får du pengar.

Vi får hoppas att det stämmer nu då.

Kommentarer
Alexandra

Trist :/ Hoppas att dagen blir bra i alla fall

ems

hm undra om det där funkar. aldrig fel me lite pengar men om en dröm kan förutsäga det... mjaaa. hoppas allt är bra trots att du vaknade gråtandes. det suger :\ hela dagen blir ju förstörd :(

2008-10-08 @ 14:08:38
Hemsida: http://foreverwithin.blogg.se/
Rebekah

För några dagar sedan väckte min man mig och jag grät så det sprutade tårar och sa att min mor var död. Hemska satans dröm! Att vakna av att man gråter är fan inte kul. Hoppas du drömmer drömmar om krambjörnar snart istället. :)

2008-10-09 @ 09:08:45
Hemsida: http://www.rebekah.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...