Utmaning!

[ 2008-06-27 ][ 08:46:14 ]



Good morning honeys!
Dåså nu blir det nya tag i bloggen, de tagen som jag inte orkade med igår =) Jag börjar med att göra utmaningen som jag fick:

Jag har blivit utmanad av
Martina, Ann, Sarah, Sanna & Kattis.

Regler:
-Beskriv först reglerna 
-Svara på alla frågor 
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Göra listan ;)
Lägga upp Dagens färg
♥ Svara på massa mail & kommentarer
♥ Jobba
♥ Gå på cirkus =)


Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Då gick jag i skolan och jobbade samtidigt som en tok på kvällarna, helgerna och på loven.

Ställen du bott på?

♥ Orsa, Mora, Falun, Stockholm


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ 
Köpa mig ett hus, betala bort alla mina och min familjs skulder, ta med alla på resa osch lite sånt. Men jag skulle nog aldrig sluta jobba.
 

Personer du vill veta mer om
Elin, Fanny, Jessica, Janet, Linn, Malin.


Kommentarer
Jensi

Ja du, jag har en av Sveriges bästa frisörer (Hon har kommit 4:a på SM) som slingar mig i färger som verkligen passar min hudton, sen toppklipper jag mig ca.var 6:e vecka. Slingar bara håret 2 ggr per år. Lite mörkare toner på hösten, lite ljusare på sommaren.

2008-06-27 @ 09:23:10
Jensi

Ja du, jag har en av Sveriges bästa frisörer (Hon har kommit 4:a på SM) som slingar mig i färger som verkligen passar min hudton, sen toppklipper jag mig ca.var 6:e vecka. Slingar bara håret 2 ggr per år. Lite mörkare toner på hösten, lite ljusare på sommaren.

2008-06-27 @ 09:23:23
malin

alright, spännande ;) ska ta tag i det när jag kommer hem, eller i morgon, puss puss

Jess

nu har jag gjort din utmaning

2008-06-27 @ 23:23:11
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...