Lite tv på g. =)

[ 2008-06-08 ][ 20:44:53 ]



Nej nu mina söta läsare ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan Gordons Kitchen Nightmares börjar på kanal5, och efter det så kommer The Black Donnellys som jag gärna vill se =) Så vi får se om jag kommer tillbaka något idag och svarar på alla era kommentarer eller om jag ska göra det i morgon på salongen istället.

Om jag nu ínte skulle komma tillbaka så önskar jag er en riktigt god natt med massor med vackra drömmar.

Pssst! Det lutar åt att det blir en färg mitt emellan blont & brunt ;)

Kommentarer
Mumari

Vilken fin blogg du har :o)

Hoppas du får en god natts sömn!

Linn

Sv: Jadu. Jag vet inte, jag är så jävla lat ibland. Så fort det tar emot får jag nått psykbryt. Haha, nej men ibland iaf. Vet inte vad det är, vill att livet ska va underbart varje dag..

2008-06-08 @ 21:06:17
Hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...