Busy week!

[ 2008-07-27 ][ 08:55:35 ]



God morgon! =D
Idag bär det av till Falun i eftermiddag till fototräffen =P Det har blivit en riktigt plåtningshelg, skoj! =D Det så längesen jag blev plåtad och fick nya bilder så det ska bli så himla kul att få se dem =)

Jag har varit ganska så off på bloggen, som jag sa förut så var jag dålig i veckan så jag orkade helt enkelt inte blogga, sen i fredags så var vi ute och plåtade 10-22, igår hade jag brud på förmiddagen sen åkte vi hem till mamma och grillade med familjen. Har knappt hunnit se min storebror och hans son något som är hemma och hälsar på från Uppsala. =/ Och idag är det nu först förberedelser, och sen åker vi till Falun jag och muan =)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Nicole

Svar: Det är lugnt :) Finns inget o göra idag, ska ut och jogga snart och sedan sola. Du då?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...