I hate dreams...

[ 2008-02-14 ][ 06:41:06 ]



Ja det gör jag f*nimej!
Jag drömde att min lägenhet brann ned, och allt jag hann rädda var en liiiten liiiten kartong med lite smågrejer i.
Jag gick omkring utanför lägenheten och höll på att börja gråta för att mitt hem blev totalförstört, men jag vågade inte riktigt för alla andra såg inte det minsta ledsna ut, bara allvarliga.
Sorgen över mitt hem satt kvar när jag vaknade. =(
Tårar hade letat sig fram för jag var fuktig på kinderna.

Så nu har jag en helt fantastisk huvudvärk och en vilja att bara krypa ned i sängen, dra täcken över huvudet och bara glömma känslan.
Underbart. *NOT*

Kommentarer
Anna

Usch hatar sånna drömmar, de är alltid så verkliga o de tar lång tid o komma över dem när man vaknat... drömde att min lillebror dog häromdagen. De första jag fick lov o göra när jag vaknade var o ringa pappa o kolla hur Eric mådde....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...