Tillbaka från Uppsala!

[ 2008-12-07 ][ 15:51:38 ]



Förlåt att jag har varit så frånvarande hela helgen, men jag, syster, Robert och lillebror har varit i Uppsala hos min storebror och hälsat på.
Det blev en hel del shopping (nu ska vi äntligen fixa till gästrummet WIIIE!), julklappar och musjagande.
Ja riktiga möss alltså, ni vet sådana där som gnager sönder allt och skiter ned hela huset? =S
Vi fångade hela 5 stycken under hela helgen, 4 st bara under fösta natten.
Mega äckligt!

Nu ska jag fortsätta fixa och rensa ur i gästrummet så vi kan börja fixa ordning allt!

Pssssst! det kommer komma en jul-goodiebag sen ;)


Kommentarer
Anonym

Haha.. nja.. kanske ;)

Alexandra

Möss är sådana äckliga djur-- fast söta i den tecknade världen ;P

ha en fin andra advent

2008-12-07 @ 16:38:50
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Linn

Taack ;)

2008-12-07 @ 17:54:23
Hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...