Guuuuuuu...

[ 2007-11-02 ][ 21:19:44 ]



.....va dåligt jag mår! =S
Massagen hela denna vecka har verkligen grävt fram all skit i min kropp =S
Jag som verkligen, VERKLIGEN vill gå ut i morgon =(
Det är banne mig enda helgen på hela året som jag verkligen vill gå ut.
Nåja vi får väl se i morgon hur jag mår, vem vet, men lite medicin, massa vatten och positivt tänkande så kanske jag mår kalas i morgon =P *hoppas*


Jag hade lite funderingar på utklädnad, är det ett måste att vara läskig?
Kan man inte lika gärna klä ut sig till något annat?
Jag menar, nu har jag varit både djävul och vampyr och jag är less på det!
Jag funderade på att vara gudinna/romarinna.
Vad tror ni, kan det funka? =)
Annars funderar jag på att köpa svart hårspray, sminka mig vit och vara ett lik *boooring*
HELP ME FOLKS!


Jag tänkte jag skulle berätta om min otursdag igår. *muttrar*
Jag åkte 6.50 (började 8) till skolan för jag skulle hinna tanka innan jag åkte.
Kommer till JET och stoppar i kontokortet...
Väntar...
Ingenting händer..
Trycker på avbryt..
Inget händer..
Trycker på tamej f*n alla knappar som finns på automaten..
Inget händer.
DEN J*VLA AUTOMATEN HADE KÄKAT UPP MITT KONTOKORT!! =( =(
Så det var bara att försöka få tag på JET som såklart inte hade telefontid förrän 8.30.
Börjar vid det här laget bli RIKTIGT irriterad.
Jag vågar ju inte lämna automaten förrän kortet är ute eller spärrat.
Ringer till Robert och ber honom gå in på min internetbank för att hitta kortnr så jag kan spärra skiten och sen åka till skolan.
Försöker ringa och spärra kortet och får sitta 1a i kön typ 15 minuter, inser att något är fel och ringer igen.
Får sitta ytterligare 20 minuter i telefon innan jag lyckas spärra skiten.
Hade sjuk tur att jag hade kontanter så jag kunde tanka för jag har inte en spänn på mitt visa-kort =S
8.20 kunde jag äntligen åka mot Falun.
Kom "bara" lite mer än en timme sent till skolan =S
image188

Kommentarer
Jess

ja, massage är bra för kroppen men har man nå skit som ligger där så komer det. men kanske lika bra att det kommer nu så det inte kommer på skoltid eller? fy fan va irri me Jet!!!

jaanet

klart man inte behöver vara läskig.. kolla va jag var ;-)

2007-11-03 @ 13:51:12
Hemsida: http://www.janeteklund.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...