Hjärtat lilla

[ 2012-07-07 ][ 12:37:28 ]



 
Bild från 120701 Vecka 36 (35+5)
 
Det blir väldigt sporadiskt bloggande tills Blogg.se fixar till appen =)
 
Jaha vad händer här då...
Jag har en vecka (shit så snabbt tiden går!) kvar på jobbet sen är det bara att vänta på att bebis ska bestämma sig för att komma ut. Vilket den väldigt gärna kan få göra nästa helg ;)
 
Annars är jag dötråkig och jobbar på dagarna och sover/vilar från det att jag kommer hem till sängdags. Jag skulle vilja ha ork att umgås och kunna hitta på roliga saker nu innan bebisen tittar ut, men fasiken.. Jag är känner mig helt färdig..
Bara att byta sänglakan idag tog musten ur mig så jag fick lov att lägga mig och vila. Booooring!
 
 
Blivande pappans små skor & doppresent får pryda nya byrån ♥
 
 
Halva byrån är fylld med diverse bebisatteraljer. ♥
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...