Coral/Mango madness

[ 2011-06-25 ][ 21:07:00 ]




Igår hade jag starkt korallfärgade läppar och jag är helt kär!

Jag har aldrig varit någon modig person vad det gäller läppstift med starka färger men så såg jag
Wysteriias videoblogg om Maxfactor Lipfinity Lip Tint pencil och tyckte det såg otroligt enkelt och snyggt ut så jag köpte två olika färger, nr 07 Coral Crush (nummer 3 från vänster på bilden) och nr 09 Passion Red (nummer 5 från vänster på bilden) (115kr/st på ICA Maxi). Och det var precis så enkelt som det såg ut.
Jag köpte även Maybelline ColorSensational nr 445 Mango Diamonds, som jag hade över Coral Crush.
I´m in love.
Jag kommer nog aldrig mer vara en feg person vad det gäller färger på läpparna. =)


Kommentarer
Ann

Jag såg också Cillas blog och inspirerades, så jag tror nog att jag också måste testa en sån :)

Wysteriia

Färg på läpparna is the shit ;)

2011-06-26 @ 17:51:10
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...