Bloggfest

[ 2011-01-15 ][ 17:44:44 ]



Bästa Anna & Linn är otroligt duktiga och anordnar Dalarnas andra bloggfest, och jag har sådan tur att jag är bjuden! Tror att jag ser fram emot att få åka dit och träffa alla igen (+ några nya)? =) Speciellt att få träffa och krama om mina underbara tjejer igen *längtar*.

Här är första halvan av gästlistan!



1. Christoffer Larshans (Gaymasen.se)
2. Elin Kero (Nevnarien.se) +1
3. Helen Torsgården (Hiilen.blogg.se)
4. Maria Holmlund (Catwalkqueen.blogg.se)
5. Alexandra Andersson (lexias.se)
6. Linda-Pauline Weglin (Lindapauline.se)
7. Tsukii Suk (Tsukii.se)
8. Linda Blom (Lindablom.se) +1
9.  Sara Sternemar (brownsugar.blogg.se)
10. Mathilda Berglund (thejuicydetails.blogg.se)
11. Sara Sikström (Novembersara.blogg.se)
12. Jacquline Wester (Spetsochannatfint.blogspot.com)
13. Alexandra Fjällborg (Alixf.blogg.se)
14. Desirée Serung (Desslikes.com)
15. Cecilia Johansson (wysteriiasblogg.se)

Kommentarer
♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Jag längtar också!!

Såg du letade något fuktigt att smörja dig under ögonen med, hör och häpna - men jag använder helosan :) Vet inte om det rekommenderas, men det har gjort att jag slipper finnar och är fuktig länge. Perfekt om man smörjer sig på kvällen så är huden perfekt när man vaknar. =)

Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Ja men gör det!

Ljusdal, ca 3 tim från Falun. Jag tar tåget dit, är väl framme runt 11:23. Ska boka rum på Grand och bo med Elin Kero, antar att vi ska ses allihop innan? Det tycker jag :) Om inte så kan vi nog ses i något av våra rum på Grand och förfesta lite :)

2011-01-16 @ 12:41:06
Hemsida: http://lindapauline.se
B R O W N S U G A R

Ska bli så skoj :D

2011-01-16 @ 15:36:18
Hemsida: http://brownsugar.blogg.se/
Gabriella

Ska bli jättekul! Toppen att jag fick chansen att komma i år :)! Blev så jätteglad! Ska bli spännande att träffa alla!



Kram

2011-01-17 @ 12:46:53
Hemsida: http://bellaellas.blogg.se/
Astrid

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 00:35:45
Hemsida: http://smsalåna.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...