Så jäkla irriterad.

[ 2009-09-09 ][ 10:55:09 ]



Just nu känner jag mig mer än lovligt irriterad.

Irritationsmoment 1:
Jag beställde en grundkurs med produktgenomgång till Sophie för att hon ska få lära sig grunderna ordentligt från färgtekniker, och fick aldrig någon bekräftelse på kursen. (vilket jag inte fick förra gången heller då jag var på kurs) Så jag ringde igår för att kolla vilken tid osv, och fick då veta att kursen var inställd utan att de meddelat oss...? Jag kan tillägga att kursen skulle ha varit på måndag och jag ringde precis innan jag skulle boka tåg och hotell.
De hade bokat in oss på helt fel kundnummer trots att hon bekräftade att hon hittat min salong, så de ringde bara till den andra salongen här i Mora som också hade beställt kursen.

Irritationsmoment 2:
Den 18 augusti la jag en order på väteperoxid och lite andra grejer som vi behövde och det snabbt, hos ett företag. Då var 2 av de väteperoxid slut som jag hade beställt, men de hade alla andra.
Jag ringde till dem nyss för att jag fortfarande inte fått några varor och får till svar att nej men det var ju inte bra och att nu var ALLA väteperoxid slut utom en.
Han förklarade att det var en annan kille som hade hand om webbshopen, och att han inte alltid uppdaterade när varor var slut osv. Så jag sa att han kanske skulle byta ut killen då så att allt funkade som det skulle..?
Och jag påpekade att så var det inte när jag beställde och de ska väl ändå skicka det som jag har beställt istället för att skita i det och skicka mina beställda grejer till någon annan så att jag blir utan?
Så jag satt och funderade lite på hur jag skulle göra och tänkte att jag beställer väl av den då och blonderingspulver, varpå han skrattar lite generat och sa att även den var slut.
Så jag frågade rätt ut varför de bara inte slog igen butiken eftersom allt ändå var slut?

Ja okej det kanske var lite elakt, men jag blev så jäkla irriteard eftersom det har tagit vansinnigt lång tid alla gånger jag beställt därifrån.

Så nu har jag en irritationskläda i kroppen. Gaaah!

Kommentarer
Andréa

Sv: Idag mår magen nästan perfekt :) Men det går väldigt upp och ner det där.. Oftast är det bra i ett par dagar och sen börjar det igen. Så det känns riktigt bra att jag ska få kolla upp det iallafall.

Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig?



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-09 @ 12:44:46
Andréa

Sv: Ja, och dom har ju redan sagt vad dom tror att det är.. så det känns rätt bra att lite halvt veta redan också.

2009-09-09 @ 12:59:38
Hemsida: http://makeupartisten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...