Nu stannar hon!

[ 2009-05-14 ][ 15:20:13 ]



Hello sugars!

Idag har jag haft möte med Sophies klassföreståndare så nu är det bestämt och kontraktet är påskrivet för förlängning. Sophie kommer att finnas här hos mig i alla fall till 15 juni 2011!
Det känns kanon och jag vet att det är något riktigt bra att ha en lärling. Att få utveckla och utvecklas, lära ut och lära mig själv, fantastiskt!
Alla borde ha en elev.

I morgon funderade jag på att vara ledig och ta tag i balkongen, bygga ihop möbler, måla om osv. Känner att jag behöver ha en myshörna när jag kommer hem istället för att bädda ned mig så kan jag sitta ute med filt, en bok och en kopp te.
Jag längtar till efter Tunisien för då ska jag ta mig råd att köpa blommor så det blir lite färger och mys på salongen. Jag vill ha en riktig oas där ute.

Jag tror det kommer bli fantastiskt, vad tror ni?

Så här såg det ut förra året, men då orkade jag inte riktigt göra det så fint som jag ville ha det:


Kommentarer
Wysteriia

Jag har tänkt prata med mamma nu när jag är hem i helgen o att starta eget, hon har väl ganska så bra koll på pappas företag eftersom hon är delägare :) Så jag tror hon kommer kunna hjälpa mig mycket :) vet inte om eller pappa är så duktig med alla papper dock, tror pappa har en revisor eller vad det nu heter ;) haha.



Ser framemot att starta eget iaf, är ju typ ett måste :) men förstår ju att jag måste ha annat jobb vid sidan av :P men iaf :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...