No pain, no game.

[ 2009-07-09 ][ 13:41:49 ]



Nu har jag varit till doktorn och kollat så det inte är några sprickor i foten och det är det inte som tur är =)
Däremot har jag fått en rejäl stukning så jag fick med mig lite Diklofenak och Alvedon med mig hem att knapra på så ska det nog gå över om någon dag.

Jag har fixat till mig lite nu och ska snart åka ned till salongen och jobba lite med klipp och färg. Morgondagen är smäckfull, galet roligt! =)
Jag njuter och gläds av att det fylls på mer och mer i salongen och Sophie har också fullt, så hon får riktigt mycket träning!
Det är så himla bra, jag var orolig för att hon skulle tappa mycket under sommaren om hon inte jobbade något som frisör, men i och med att jag har henne anställd (visserligen bara på 25%, men det är bättre än ingenting!) så får hon träna även nu under sommaren. Hon är riktigt riktigt duktig och jag är glad att jag har haft en sån tur med att få just henne till lärling! =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...