Sugen på hårförlängning?

[ 2009-04-02 ][ 19:18:50 ]



Det verkar vara många som är sugna på att få ett långt svallande hår lagomt till våren, men alla verkar bo så långt bort.

Hade det kunnat vara av intresse om jag åkte till Stockholm och ni kom dit och fick hårförlängning? I så fall måste jag ta något mer för att täcka resekostnaden, men om ni är några stycken som skulle vara intresserade av att boka in er så handlar det kanske om någon hundralapp extra per person.
Så då hamnar det runt 4249kr inkl special borste, schampo, balsam och serum.

Vad säger ni? Finns det någon som är intresserad?

Före:

Efter:






Skulle det kunna vara intressant med ett paketerbjudande med hårförlängning +
nagelförlängning?

Före:



Efter:


Kommentarer
Wysteriia

vilka salonger håller dom till på då? :)

Dress Like a Princess

Åh vad fint med nagelförlängning :)

2009-04-03 @ 09:07:21
Hemsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Anna

Inte aktuellt för mig, men jag måste bara säga att resultaten (både hårförlängning & naglar) blev GRYMT SNYGGT!!! :)

2009-04-03 @ 14:31:47
Hemsida: http://anna.rundkvist.com
Mariella

skitsnyggt! kanske skulle vara intressant. men vad skulle det gå på med naglar och hur länge håller det?

2009-04-04 @ 23:26:02
Hemsida: http://sweetwishes.blogg.se/
Selle

gud va grym du är. Gjorde hårförlängning en gång tidigare men var missnöjd. Kommer du inte till Växjö nångång??

2009-09-08 @ 01:23:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...