Bjuden på bröllop!

[ 2009-04-17 ][ 11:21:34 ]



Åh så roligt! För första gången är jag bjuden på bröllop, och det är söta Dominique som ska gifta sig med sin Mr. Love.
På en gång börjar jag planera vad jag ska ha på mig, vill ju vara stunning, men vill såklart inte överglänsa bruden (om jag nu ens skulle kunna det så fin som hon är)!

Jag funderar på att antingen ha en kort sån här med en fin bolero till:

 Grå balklänning

Eller en sån här vacker, de ska såklart vara korta och sen ska jag ha sjyssta heels till:

 Guld balklänning

Båda klänningarna kommer från oss på Shimmer.nu

Kommentarer
FRiDA

Oj, vilka fina klänningar!!

FRiDA

Vad söt du är! Tack!

Vi kan byta läppar mot kropp. Vad säger du? ;)



Jag har inte hört något från Nadja sen hon messade mig vid 21:50 igår kväll. Ringde henne 10:30 och pratade in på hennes mobilsvar.

2009-04-17 @ 11:33:37
Hemsida: http://lillafridas.blogg.se/
FRiDA

NU HAR NADJA FÅTT SIN DOTTER!!! Jag fick precis ett mms från henne. =D

2009-04-17 @ 11:39:36
Hemsida: http://lillafridas.blogg.se/
Janina - Modellen som skiter i alla måsten

vilka fina klänningar! jag är säker på att du kommer se underbart vacker ut i dom :D & tack tack tack tack för den söta kommentaren :D den gjorde mig jätte glad!

2009-04-17 @ 13:27:46
Hemsida: http://janinanaslund.blogg.se/
josefina

Det är väl meningen att bruden ska vara vackrast?? ;)

2009-04-19 @ 11:07:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...