Hjäääälp! =S

[ 2008-07-15 ][ 22:55:53 ]



Men åh men åh men åh! Nu blev det ju jättejobbigt ju haha =) Har blivit knas tydligen men jag är iaf VIP inbjuden till Stina-Lees bloggfest så jag måste bestämma mig.. typ nu om jag ska gå eller inte. Så nu sitter jag och kollar tågbiljetter, vad ska man ska ha på sig, om man har någonstans att sova. (Ganska så viktiga faktorer så att jag vet om jag kan tacka ja eller inte ;) )

Någon mer som ska dit? Någon härifrån möjligtvis som man kan dela ev bensinkostand med? Och slutligen: Någon som har en sovplats över i GBG? ;)

Kommentarer
Wysteriia

Jag ska dit ja, kommer åka till gbg imorgon efter jobbet. är ju en lång resa så vill hinna med o vara där lite.

Wysteriia

Vet inte när jag åker hem ännu, det tar jag nog mer ställning till när jag väl är där! :)

2008-07-15 @ 23:45:26
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...