Sony Ericsson.

[ 2008-02-13 ][ 17:13:28 ]



Ooooh jag ska beställa en ny mobil! =D
Jag behöver verkligen en ny eftersom min har bestämt sig för att krångla hela tiden.
Och så kom jag på att mitt abonnemang snart är slut så jag kan byta till ny mobil redan nu =)
Så jag har bestämt mig för den lila übervackra Sony Ericsson K770i.
image402
Det bästa är att jag inte betalar ett dft för den, att jag bara betalar 299kr/månad och det får jag använda upp (vilket jag lätt gör). That´s it folks.
Som det är nu så betalar jag 119kr/månad för mobilen, 69kr/månad + det jag ringer/messar för.
Jag kommer spara pengar, och det kan ju behövas ;)

Denna har jag nu:
image403
Okej, ja jag erkänner.
Visst jag hade kunnat lämna in den på lagning eftersom jag fortfarande har ett års garanti på den, större fel än så är det inte på den, men jag vill ha en ny mobil ju..

Edit:
Valde abonnemangsformen 3Bomben 499kr istället med tanke på att jag ringer och messar himla mycket så nu kan jag ringa och messa helt gratis. Wiiie =)

Kommentarer
Melina

snygg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...