Action!

[ 2008-08-08 ][ 08:23:21 ]



Jäklar alltså, så mycket action det är i mina drömmar så skulle jag kunna skriva måååånga lååånga böcker om det. Synd bara att jag inte kommer ihåg allt när jag vaknar, kanske hade varit något? Att skriva ned det och göra en novellsamling av det hela? ;)

Idag är det sista dagen för min elev, hon har varit så duktig så =) Och bara så ni vet, vi är inte bara frisörer, vi är snickare också hahha ;) Vi har roat oss med att snickra både en stor hylla som passade som ett smäck under receptionen, och så har vi byggt vääääärldens minsta databord, vilket passade in perfekt (55*30cm)! Är vi inte duktiga så säg? Bilder på det kommer sen.

Annars har jag, som jag sagt förut, vart askass på att uppdatera bloggen. Men jag har känt mig så otroligt ohövlig mot min elev om jag suttit på internet så jag har mest bara kollat min mail sen har det varit bra. Så nästa vecka blir det lite bättre. =)
Men nästa vecka! Då ska jag på kurs! =D En tvådagars färgkurs, ni må tro att det ska bli roligt att få fördjupa sig i alla härliga färger jag har! =D Fast jag måste säga att jag faktiskt är skicklig med att hitta precis rätt färg ;) *superego*

Nu ska jag sluta morgonsvamla och gå och käka frukost, mitt absoluta favoritmål på dagen =P

Kommentarer
Malin

mm precis...

Nej,hon e syster med min granne (hemma hos mamma)

så jag träffade henne en del när jag var yngre.

Sigvemariam

really good site!!

2009-03-03 @ 11:03:05
Hemsida: http://sigvemariam.20six.fr


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...