God morgon! =D

[ 2008-04-18 ][ 09:40:55 ]



Vet ni vad jag gjorde igår..? =)

Jag grillade för första gången i år! Det var så galet gott, jag hade kunna sitta och svulla kött huur länge som helst =) Jag frestade grannarna tror jag för jag hörde runt hörnet hur någon klagade på att det luktade så gott med grillat, och någon kom fram och frågade om det bara vara att hämta tallriken och sätta sig haha =)

Jag har börjat få in lite offerter till salongen nu, det är riktigt spännande! =D Jag satt igår och kollade igenom IKEA och anteckna så jag vet vad jag ska handla på söndag när jag ska dit. Ni anar inte hur mycket det är som ska köpas in/göras när man ska öppna salong! =S Men det är ack så roligt samtidigt =P
Så nu ska jag käka frukost, iväg och måla i salongen så den är ren och snygg till jag ska in med alla grejer.

Vad ska ni andra hitta på idag?

Kommentarer
Kriss

Vissa halkar in i livet på ett bananskal. Du har väl säkert fått allt serverat sen du va liten.

2008-04-18 @ 10:22:55
Tess Style | www.tess-style.se

Åh det vill jag också göra nu, vi har knappt varit hemma när F kommit hem från jobb så vi har inte ens hunit ta ner grillen som vi sagt nun i 2 veckor.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...