Att se fram emot saker

[ 2018-03-05 ][ 18:03:59 ]



Woop woop!
Bara 4 veckor tills jag får börja böja knät lite lite och som jag ser fram emot det!
Då kanske jag kan få börja köra bil igen, får tillbaka min frihet och slipper vara en belastning. Som det är idag så måste jag få skjuts (Och då tar jag upp hela baksätet med mitt ben, haha!) var jag än ska.
Och som jag längtar efter att få sova på vänstersida, med benen uppdragna mot bröstet.
Jag försöker se fram emot saker istället för att tänka på allt jobbigt. =)
 
Jag hade tänkt lägga upp året med andra saker att se fram mot, men nu tar jag det i myrsteg och ser fram emot att återfå min frihet och därefter att kunna träna upp mitt ben igen. Men sen, sen ska jag sätta upp mål och hitta på roliga saker att se fram emot.
Gör ni så att ni bokar in olika saker att se fram emot? Tex konserter, helger med vänner osv?

 
Som jag längtar efter att åka skidor igen <3
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...