Underbara sol!

[ 2015-03-11 ][ 21:26:11 ]



Det har varit sånt underbart väder idag, vill att det ska vara så här varje dag. 😍

Det var så varmt så jag och barnen satt ute och åt lite mellis på eftermiddagen, så skönt! 


Inhandlade lite nya gymkompisar och idag trotsade jag några dagars halsont (har inte haft ont sen igår) och ögoninflammation och körde ett gympass som gick helt åt skogen..
Men det blev gjort i alla fall och efter lite uppladdning på proteinshake och en banan blev det powerwalk med intervaller med Atlas. 
Så himla skönt att ha en 45 kg stor schäfer, behöver inte känna mig rädd när jag är ute på kvällen eller när jag springer i skogen. =P


Mina nya träningskläder. Me like! 
Tights: Åhlens
Linne och Hood: Cubus 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...