Eltons rum

[ 2013-06-05 ][ 15:39:00 ]



Det här inlägget skrev jag för länge sen och jag har försökt att lägga upp det ett antal gånger, men eftersom Blogg.se är så otroligt kasst så tappade jag lusten och gav upp. Jag har inte ens loggat in se dess..

I alla fall: Vi har varit duktiga och renoverat Eltons rum, tapetserade under allt grövre svordomar ända till halv 1 på natten. Det där med att tapetsera är verkligen inte min gren.. Småpill och jag går inte ihop, får psykbryt. Men bra blev det när det väl var färdigt!

Elton sov där inne för första gången, vilket kändes oerhört konstigt men samtidigt lite skönt (Åh, ligga och läsa i sängen innan jag släcker lampan, det har jag verkligen saknat!). Det ska bli spännande att se om han "sover så otroligt mycket bättre" som alla påstår eller om han sover ungefär likadant. Jag kan tänka mig att han kanske kan sova något bättre nu när han slipper störas av oss på nätterna.

Förebilden är mäklarbild så det är varken våra möbler eller grejer.

 

Före:

 

 

Efter:

 



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...