Lilla prinsen Elton

[ 2013-02-04 ][ 10:32:00 ]



 
Alla föräldrar tycker att just deras barn är vackrast i världen och jag är verkligen inget undantag.
För mig är Elton den absolut mest perfekta lilla människa som någonsin har skapats och jag blir bara mer och mer kär i den här lilla varelsen som förtrollat mig sedan han låg i magen.
Jag kan inte se mig mätt på hans små knubbiga händer och fötter, smeka hans mjuka kind, pussa på honom och se hans ansikte stråla upp när han ser något eller någon han tycker om.
Jag blir tårögd bara jag tänker på honom.
Min alldeles egna lilla prins, mitt charmtroll.
 
Självklart blir även jag irriterad på honom när han är extra klängig och jag inte får ett smack gjort, när han skriker och är arg men i nästa stund när han tittar på mig och ler, jollrar "mamama""bababa" eller bara är sin alldeles egna goa jag så är alla sömnlösa nätter, all irritation, allt som inte hinns med och allt annat som gör mammalivet lite extra tufft så otroligt värt det.
Innan jag fick barn trodde jag mig förstå hur det skulle kännas att ha barn eftersom jag älskar mina syskonbarn över allt annat, men det finns inget som kan förbereda en på hur ens hjärta bultar för sitt egna barn.
Jag tror jag har skrivit det förut och jag skriver det igen: att ha barn är att leva med hjärta och själ utanför kroppen.
Han är mitt hjärta och min själ. ♥
 
 
 

Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken sötnos! :)

Svar: Ja han är ju det =) *stolt*
Catwalkqueen

Wysteriia

Tycker han är så lik RObert :D

Svar: Han är rena kopian av Robert =)
Catwalkqueen

2013-02-06 @ 00:09:08
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...