Dagen D

[ 2012-07-31 ][ 09:39:35 ]



Jaha, Dagen D och ingen bebis i sikte.

(Jo jo dagen är inte slut ännu, jag vet ^^,)

Vi som hade hoppats på att den skulle komma innan sin beräknade födelse så vi skulle så hela sex veckor tillsammans (semester + föräldraledighet), tyvärr blir det inte alls så och har vi otur och går över mycket så blir det bara två veckor.

Barnmorskan satte för många många veckor sen upp en tid i morgon som jag sa att jag absolut inte ville gå på, men jag för bita i det sura äpplet och dyka upp ändå =/

Att du ska vara så envis lilla vän! Kom ut nu är du snäll, jag vill inte gå över en massa dagar.

 

Komsi Komsi lilla hjärtat ♥

 


Kommentarer
Ann Kykyri

Håller tummarna för att er lilla vän kommer snart =)

Svar: Sötis =)Jaaaaag med! =) Vill se den nu och mysa med den! =)
Catwalkqueen

minna köpstop och ekonomi

hur känns det? hoppa studsmatta? =)

Svar: Inte en känning tyvärr, den lill* stannar nog kvar ett tag till =/ haha ja jag funderar på att springa trappen upp och ned några gånger ;)
Catwalkqueen

2012-07-31 @ 17:12:53
Hemsida: http://minnastankar.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...