Behöver hjälp!

[ 2009-08-31 ][ 22:26:37 ]



Jag vet att jag är frisör och att jag borde ha lösningen, men..

Jag är så sjukt trött på mitt hår! Jag vet inte alls vad jag ska göra med det, och jag har blivit så "hemmablind" att jag inte alls kommer på något vettigt att göra med håret. =/
Någon som har ett förslag?

[Update]

Jag önskar att jag kunde vara en mörkhårig, ljusögd skönhet som Megan Fox och Adriana Lima, två av världens vackraste kvinnor.
Snacka om att ha högflygande drömmar, hahahahha.


Kommentarer
Hanna

jag tycker du ska färga de mörkt som du har på kortet längst upp till vänster. de va jätte fint :)

/ hanna

Carro

Tycker du ska färga det mörkt/brunt. Du är jättefin i det!

2009-09-01 @ 11:02:00
Hemsida: http://clearblue.blogg.se/
A

Hårfärgen som du har till vänster på din header är skit snygg! Den passar du bra i :)

2009-09-21 @ 10:26:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...