Årets tävling slutar idag!

[ 2008-05-31 ][ 21:25:39 ]



Jag måste ju bara vara med och tävla om denna goodiebag, värde ca 15.000kr! Om ni inte är med och tävlar, skynda er och var med då! ;)
Det är Maria som tävlar ut den och jag måste säga att hon har gjort ett otroligt bra jobb =)

ÅRETS TÄVLING!!

image1207
(Långt ifrån allt som ingår syns på bilden, men
Här ser ni det mesta som ingår)

Maria har dragit i gång en heelt galen goodiebag tävling, där värdet ligger på c.a. 15 000:- , Här kan ni se vad goodiebagen innehåller. De som sponsrat med priser till denna otroliga tävling är:

Korsetten, Bodystar, Textilboden, Softskin, Guam Cosmetics, Fannyhair, Johanna Sohl, Ulla Landenmark och Mats Johansson via Landulla webshop, Solbrillor, Snyggunder, Hud och Kosmetik, Vuxensidan, Rosenserien, Fonnix, Rosagården, Presentkuriren, Aromia, Nagelshop, Kleio, Aromacreative, Lash, Pikmee ,Tid & Lust , och Evince Cosmetics


Ni bara måste vara med, tävlingen pågår t.o.m. den 31 Maj. Här tävlar ni!


Kommentarer
Maria

jätte kul att du är med o tävlar :) ooo vilken härlig blogg du hade, såg att du visade massa smink nu ska jag kika efter sminktips, hoho :)



Maria

det är mkt som kallas mineralsmink nu.. isadora har väl också ngt billigt :P, men jag antar att det e stor skillnad på kvaliten? vadmenas med mineralsmink?

2008-05-31 @ 21:47:15
Hemsida: http://mariapettersson.blogg.se/
F R i D A

Hahaha! Nej, jag är inte gravid... vad jag vet i varje fall. =D Haft en bra helg än så länge? Kramis

2008-05-31 @ 22:06:18
Hemsida: http://lillafridas.blogg.se/
Elin

Hoppas du vinner =) puss honey

2008-06-01 @ 16:51:53
Hemsida: http://ellee.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...