Träningsupplägg

[ 2018-03-07 ][ 15:17:00 ]



Jag tänkte lägga upp min hemmaträning på det här sättet:

Pass 1

3x10 Rotator cuff, utåtrotation (med gummiband)
3x10 Rotator cuff, inåtrotation (med gummiband)
4x10 Enhandsrodd (med gummiband)
3x10 Sidolyft (med fyllda läskflaskor)
3x10 Hantelpress (med fyllda läskflaskor)
3x10 Omvända flyers (med fyllda läskflaskor)
4x10 Enhands latsdrag (med gummiband, om jag lyckas fästa på ett bra sätt)
3x10 Axelpress (med fyllda läskflaskor)

Pass 2

3x10 Bicepscurls (med fyllda läskflaskor)
3x10 Hammercurls (med fyllda läskflaskor)
3x10 Triceps (med gummiband, om jag lyckas fästa bra)
3x10 Triceps (med fyllda läskflaskor)
3x10 Triceps (mot stol)
3x10 Armhävningar (om jag kommer på hur jag ska ta mig upp från golvet igen, haha!)

Pass 3

3x10 Enbensknäböj med mitt skadade ben framför mig
3x10 Gluteuslyft (mot stol)
3x10 ”Benlyft, kick” Framsida lår. Sittande lyfter benet upp.  HÅLL! sakta ner på tre.
3x10 Rumplyft (liggandes på mage)
4x10 Inre magmuskel

Jag kommer säkerligen ändra på detta om jag kommer på mer övningar alternativ om det är övningar jag känner inte funkar för mig.
Men har du mer tips på övningar jag kan prova, hit me!

 Jag ska hitta tillbaka till mitt starka, hyfsat vältränade jag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...